Bezproblemowe reklamacje

Wszystkie nasze produkty są najwyższej jakości. Zarówno zespół Zielonej Torebki dokłada starań, aby poziom zadowolenia klienta był jak najwyższy, jak i nasi producenci i dostawcy.
Może się jednak zdarzyć, że jakiś produkt nie będzie odpowiadał Twoim wymaganiom. Proces reklamacji staraliśmy się usprawnić tak, aby był on prosty i bezstresowy. Do każdej przesyłki dołączany jest formularz reklamacyjny, ale możesz także po prostu zadzwonić lub napisać email.

Sposoby reklamacji:

  1. Wystarczy Twój email  biuro@zielonatorebka.pl lub telefon +48 601 24 25 24,
  2. lub możesz skorzystać z formularza dołączonego do przesyłki lub skorzystać linku Formularz.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanego produktu w naszym sklepie. Może to być kopia paragonu, kopia faktury, potwierdzenie przelewu bankowego z rachunku bankowego, etc.  Reklamowany produkt należy przesłać na adres:

zielonatorebka.pl
Centrum Profilaktyki Ziołowej
ul. Wiślana 3A
05-092 Łomianki
z dopiskiem : Reklamacja

Nasza firma w ciągu 14 dni ustosunkuje się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię o dalszym postępowaniu.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wyślemy do Ciebie pełnowartościowy produkt na nasz koszt na adres przez Ciebie podany. Możliwe jest ustalenie innego sposobu zwrotu wadliwego produktu z naszym działem obsługi klienta.


Informacje dotyczące oświadczenia o skorzystaniu z rękojmi przez klienta (reklamacje)
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, nasza firma ponosi odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.
Klient / Konsument po wykryciu wady ma prawo:
a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
d. żądać usunięcia wad/y, o ile doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w spoób wybrany przez Konsumenta jest możliwy i nie wymagałby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem zaproponowanym przez naszą firmę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwaględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

Prawo zobowiązuje nas do ustosunkowania się w ciągu 14 dni do oświadczenia lub żądania klienta, jednakże postaramy się jak najszybciej ustosunkować do Twojej reklamacji.

Koszty wymiany lub naprawy ponosi nasza firma.
Zagadnienie rękojmi nie jest proste. Zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK oraz organizacji konsumenckich, opisujących szczegółowo Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam Państwo znajdziecie, będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.